استاد حوزه علمیه تاکیدکرد:

دشمن از قدرت اسلام و وحدت مسلمانان هراس دارد/ خط وحدت، خط مهربانی است

استاد حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان هرچه می‌توانند باید قدرت پیدا کنید؛ چراکه دشمنان اسلام از قدرت و وحدت مسلمانان می‌ترسند به خود اجازه نخواهند داد به اسلام و مقدسات آن اهانت کنند.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۴۰
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

دشمن از قدرت اسلام و وحدت مسلمانان هراس دارد/ خط وحدت، خط مهربانی است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام ضیاء توحیدی در محفل وحدتی که با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت جام با شکوه خاصی در مزار شیخ الاسلام احمد جامی برگزار شد، اظهار کرد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که ابرقدرت‌ها شامل آمریکا، اسرائیل و اروپایی‌ها به دنبال سلطه برجهان هستند، اسلام و قرآن فرمودند خداوند پیامبرش را با دین حق فرستاد هرچند که دشمنان نخواهند اسلام جهانی می‌شود.

وی افزود: اراده خداوندی است که اسلام با ظهور آخرین منجی جهانی و در کره زمین فراگیر می‌شود و این بشارت را پیامبر خدا به ما داده و نام او مهدی (عج) است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسلمانان هرچه می‌توانند باید قدرت پیدا کنید چراکه دشمنان اسلام از قدرت و وحدت مسلمانان می‌ترسند به خود اجازه نخواهند داد به اسلام و مقدسات آن اهانت کنند.

توحیدی بیان کرد: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون مسلمان در جهان اگر متحد بشوند کسی جرأت نمی‌کند به قرآن اهانت کند. مسلمانان باید قوی بشوند چراکه دشمنان درصدد قدرت‌یابی بیشتر خود هستند.

وی تاکید کرد: متأسفانه بین مسلمانان تفرقه است. مزدوران آمریکایی و اسرائیلی به دنبال ایجاد درگیری و اختلاف بین مسلمانان هستند اما جمهوری اسلام نقشه‌های شوم دشمن را فاش می‌کند؛ بر همین اساس مسلمانان باید اتحاد و همدلی خود را بیشتر کنند.

خط وحدت، خط مهربانی است

در ادامه حجت‌الاسلام محمد جوانشیری، مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی نیز در سخنانی با تبریک هفته وحدت گفت: شیعه و اهل سنت مفتخر هستند که پیرو بهترین پیام‌آور و منطقی‌ترین پیامی هستند که از ناحیه خدا به بشریت ابلاع شده است، پیامبر خدا برای هدایت امت خون دل و برای تحکیم محبت بین امت غصه‌ها خورد و دغدغه اول و آخر پیامبر رحمت (ص) اتحادو همدلی بین مسلمانان بود.

وی افزود: ما مفتخر هستیم که پیرو پیامبر رحمت و مهربانی هستیم و خط وحدت، مهربانی و صلح است و کسانی که مقابل این خط بایستند باید شرمنده رسول خدا (ص) و اهل‌بیت باشند.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: عقاید شیعه و اهل سنت برای پیروان هر یک از آن‌ها محترم است و توهین و اهانت به عقاید محکوم است.

در این مراسم حسن جامی‌الاحمدی نایب تولیت مزار شیخ جام نیز اظهار داشت: همه باید اخلاق، رفتا، کردار، محبت و مودت، وحدت و همدلی پیامبر اسلام (ص) را در زندگی الگو و سرمشق قرار دهیم و اجازه ندهیم افراد مغرض بین شیعه و اهل سنت اختلاف ایجاد کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار