خبرهای داغ:
اکبری خبر داد

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از طبخ ۳۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه‌های جهادی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۴۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآوری اقتدار رزمندگان اسلام است که در برابر دشمنان ایستادند و از کشور عزیزمان دفاع کردند، اظهار کرد: به مناسبت این هفته با تلاش و همت گروه‌های جهادی و بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) توانستیم ۳۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

وی به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی و پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: پرداخت نقدی به مبلغ ۵ میلیون تومان به عروس و داماد نیازمند و ۲ عدد پتو توسط گروه جهادی پنج تن، واریز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای خرید داروی نیازمندان توسط گروه جهادی سرداریان، اهدا کمک جهیزیه و پرداخت پول نقد به مبلغ ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط گروه جهادی عطیه از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با بیان اینکه گروه جهادی عطیه ۱۵۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع کرده است، افزود: از اقدامات گروه جهادی اسما و عطیه برپایی ایستگاه سلامت و سرکشی از خانواده شهدا، اهدا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه برای خرید لوازم التحریر است.

وی با اشاره به اینکه دو سری لوازم التحریر توسط گروه جهادی رهروان زینب (س) تهیه و توزیع شده است، افزود: کمک نقدی به مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز توسط گروه جهادی شهیده سرداریان، اهدا شد.

اکبری با بیان اینکه ذبح گوسفند و توزیع بین خانواده‌های نیازمند توسط گروه جهادی اسما انجام شده است، ادامه داد: برگزاری کلاس خیاطی، کمک نقدی به مبلغ ۳ میلیون تومان به عروس و داماد نیازمند نیز از اقدامات گروه جهادی پنج تن است.

وی با اشاره به اهدا کمک نقدی به مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای خرید لوازم التحریر دانش آموز نیازمند توسط گروه جهادی بنت الرسول، گفت: تهیه ۸۰۰ بن نان برای خانواده‌های نیازمند، تهیه و توزیع ۱۵۰ کاسه شله زرد از اقدامات گروه جهادی شهید نوید صفری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار