خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از وحدت به عنوان رمز بقای عالم اسلام یاد کرد و گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) مرکز ثقل همه عالم هستی است.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۸۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جشن میلاد پیامبر مهربانی که با حضور شخصیت‌های ارشد استان در شهرستان پاوه و به همت ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه این شهر برگزار شد، با تبریک هفته وحدت افزود: نمی‌توان راجع به رسول خدا (ص) سخن گفت زیرا ایشان مهیمن بر همه پیامبران و انسان هاست و خداوند ثناگوی پیامبر است.

وی اظهار کرد: برای موفقیت امت مسلمان باید به رسول خدا اقتدا کنیم زیرا در مقابل پیامبر همه کائنات خاضع هستند و این به خلق کریم پیامبر (ص) بر می‌گردد که الهی، قرآنی و خدایی است و این بهترین الگو برای همه است تا بدانیم چگونه با اهل خانواده رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز جهان استکبار به جای نفت و منابع زیرزمینی مغزهای ما را می‌خواهد و اندیشه‌های جوانان ما را طلب می کند لذا باید با تمسک به رفتار و گفتار پیامبر برای جوانان برنامه های بزرگ داشته باشیم و همه رفتار ما قرآنی باشد تا قرآنی باشیم.

وی یادآور شد: اسلام با شعائر آن زنده است و همه ما با برگزاری و شرکت در این مراسم شعائر را زنده می کنیم.

آیت الله علما گفت: خداوند متعال تمامی اعمال پیامبر را به عنوان شعائر معرفی کرده لذا باید فرزندان خود را با آنها آشنا کنیم، شعائر همین مراسم بزرگ، نماز، تمسک به رفتار و گفتار و منش پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره به سرمایه های بزرگ مسلمانان خاطرنشان کرد: ما شخصیت های بزرگی اعم از شیعه و سنی داریم که باید به آن بزرگان اقتدا کنیم و با کمک هم آینده مسلمانان را بسازیم لذا می‌بینیم یکی از سخنان مهم مقام معظم رهبری، تبیین اسلام و قرآن است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به امنیت گسترده کشورمان افزود: امروز امنیت جمهوری اسلامی زبانزد است و این مرهون مدیریت مدبرانه رهبری معظم انقلاب و تلاش نیروهای ارزشمند نظامی و انتظامی است لذا بدانید امروز شما قدرت بزرگ جهانی هستید و این به برکت پیامبر اکرم (ص)، قرآن، اسلام و وحدت است.

وی با اشاره به ثروت‌های انسانی و معنوی دنیای اسلام گفت: ما ملت و امت ثروتمندی از لحاظ فکری، علمی، محتوا و آگاهی هستیم، دنیا به ما احتیاج دارد و این به برکت اسلام، قرآن و پیامبر رحمت (ص) است.

ارسال نظرات