رزم شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی در بندر خورشهاب از توابع بخش ساحلی دلوار با اجرای عملیات های کنترل معابر، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، و آمادگی توان رزم بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۷۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان گردان بیت المقدس در بندر خورشهاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته دفاع مقدس رزم شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی در بندر خورشهاب از توابع بخش ساحلی دلوار با اجرای عملیات های کنترل معابر، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، و آمادگی توان رزم بسیجیان برگزار شد.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر در خصوص آموزش رزم شبانه بسیجیان پایگاه شهید بهشتی بندر خورشهاب که از پایگاه های زیرمجوعه این حوزه بشمار می آید عنوان داشت: اجرای موفق تاکتیک‌های غافلگیرانه در رزم شبانه گردان الی بیت المقدس حوزه نوبند اجرا شد.

احمدنیا در ادامه ظهار داشت: یکی از هدفهای این رزم بالا بردن توان رزمی بسیجیان به ویژه آموزش های شبانه است.

وی همچنین افزود: در این رزم شبانه بسیجیان با راهپیمایی تاکتیکی ،آمادگی نظامی، عبور از موانع ، آموزش تاکتیک‌های نظامی و مقابله با تهدیدات و بحران های احتمالی، سنجش سرعت و توان بسیجیان کنترل معابر، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، و آمادگی توان رزم بسیجیان از دیگر اولویت های این رزم شبانه بود که با موفقیت اجرا شد.

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان گردان بیت المقدس در بندر خورشهاب

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان گردان بیت المقدس در بندر خورشهاب

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان گردان بیت المقدس در بندر خورشهابپیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان گردان بیت المقدس در بندر خورشهاب

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار