خبرهای داغ:
آئین گرامیداشت روز سرباز با حضور معاون اجرایی و سربازان وظیفه سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیش از ظهر امروز آئین تجلیل و گرامیداشت روز سرباز با حضور سرهنگ پاسدار سید احمد حسینی معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و سربازان وظیفه این یگان با هدف تکریم مقام سربازی و تکریم سربازان نمونه برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران گذشته خاطرات تلخی را تجربه کرده است، که اصلی‌ترین دلیل آن نبود یک رهبری مقتدر، حکیم و با تدبیر بوده است.

آئین گرامیداشت «روز سرباز» در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد

سید احمد حسینی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی کسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد چنین انقلابی به وقوع بپیوندد و حکومت شاهنشاهی را از بین ببرد، گفت: وقوع این انقلاب به عنایت خداوند و همراهی و همگامی مردم عزیز به وقوع پیوست و این موضوع در طول تاریخ اسلام و بشریت بی سابقه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سربازی فقط محدود به دوران دو سال خدمت وظیفه سربازی نیست چرا که سربازی در اصل به معنی دفاع از کیان و ناموس کشور و دفاع از اعتبار ایران اسلامی است.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر میزان اهمیت و شرافت سربازی تصریح کرد: وقتی شخصی مثل حاج قاسم وصیت می‌کند که روی قبرش بنویسند "سرباز قاسم سلیمانی"، این همان جایگاه واقعی و درجه با اهمیت و شرافت سربازی است‌.

آئین گرامیداشت «روز سرباز» در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد

در پایان این آیین از سربازان نمونه و پاسدارانی که در امورات سربازان و رفع مشکل آنها، کمک کننده بوده‌اند تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار