خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان به بیان فضائل اخلاقی و توجه به معنویت پرداخت.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۶۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان به بیان فضائل اخلاقی و توجه به معنویت پرداخت و اظهار داشت: هر انسانی که مرتکب خطا می شود،باید سعی و تلاشش در جهت جبران رفتار اشتباه خود باشد. جلیلیان در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن هفته وحدت به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی زندانها باید آموزشگاه نیکی ها باشد، شما بانوان که به هر شکل گرفتار زندان شده اید، از این شرایط برای خود سازی، اصلاح و بازگشت به جامعه و کانون خانواده استفاده کنید. مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تقدیر از خدمات سازمان بسیج حقوق دانان استان و سازمان زندانها در کمک به زندانیان، این خدمات را در جهت کمک به زندانیان بسیار موثر دانست. جلیلیان در خاتمه ضمن بازدید از قسمت های مختلف کانون اصلاح و تربیت ، به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس و هفته وحدت هدایایی به سه تن از مادران زندانی و کلیه نوجوانان مددجو اهدا نمود.در این برنامه پیوسته معاون مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه نیز با قدردانی از خدمات سازمان بسیج حقوق‌دانان در زندان‌های سراسر استان از توجه و حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در زندان‌های کرمانشاه تشکر کرد.
در پایان این برنامه نماینده ولی فقیه در سپاه استان به همراه مسئولین زندان‌های استان و مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان سرکشی و توسط ایشان از خدمات مدیر کل و روسای زندان‌های شهر کرمانشاه
با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.
در مراسم امروز زمینه آزادی یک نفر از بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه فراهم گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار