خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفاری:

راهبرد امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، راهبرد مقاومت بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: راهبرد امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، راهبرد مقاومت بود که این ایستادگی با جان‌فشانی شهدا و مقاومتشان پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۲۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد غفاری در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: با مرور تاریخ معاصر شجاعت و فداکاری شهدا تحت رهبری امام (ره) در طول جنگ تحمیلی برای همه ما اثبات می‌شود که یک نمونه از آن اتفاقات شهریور سال ۱۳۲۰ بود.

وی افزود: در آن برهه رضاشاه فرمانبردار کشور‌های استعمارگر و در زیر سلطه آنان قرار داشت و حتی اعلام بی‌طرفی هم کرد، اما متفقین و طرف‌های درگیر جنگ جهانی دوم در مدت کمتر از یک هفته تمام شهر‌های ایران را به اشغال خود درآوردند و ارتش و پادگان‌ها به تصرف دشمنان درآمد و حدود ۲ الی ۴ میلیون نفر بر اثر قحطی و جنگ جان خود را از دست دادند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: در مقابل زمانی که در شهریور ۱۳۵۹ صدام حسین به نمایندگی از ابر قدرت‌های جهان به کشورمان حمله کرد راهبردی که امام خمینی (ره) انتخاب کرد، راهبرد مقاومت بود که این ایستادگی با جان‌فشانی شهدا و مقاومتشان پیروزی را برای ما به ارمغان آورد و حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم.

راهبرد امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، راهبرد مقاومت بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات