خبرهای داغ:
سرهنگ سوری در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از ۳۵۰ برنامه در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  پیروی از ولایت فقیه و امام راحل، اخلاص، معنویت و روحیه جهادی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود و اگر امروز این دو مؤلفه  مهم در مدیریت امورات کشور در نظر گرفته شود موفقیت و پیشرفت  در همه عرصه ها دست یافتنی است .

وی اضافه کرد: تبیین گفتمان دفاع مقدس و ترویج گفتمان مقاومت در بین جوانان از ضروریات است و امروز دستاوردهای دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از ۳۵۰ برنامه در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مجمع راویان دفاع مقدس، رژه خودرویی و موتوری بسیجیان و ارگان‌های نظامی و انتظامی  و سرکشی از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های روز اول هفته دفاع مقدس است .

وی با تشریح برنامه‌های روز دوم گفت: میقات صالحین، سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه در بخش‌های مرکزی شیرین سو و گل تپه و حضور بسیجیان و رزمندگان در میعادگاه نماز جمعه از شاخص‌ترین برنامه‌های روز دوم است.

سوری با اشاره به برنامه‌های شاخص روز سوم گفت: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب در روز آغاز بازگشایی مدارس، برگزاری بیش از ۸۰ نشست جهاد تبیین از اهم برنامه‌های روز سوم خواهد بود.

وی از برگزاری اجلاسیه شهدا در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: دومین اجلاسیه شهدای شهرستان با سخنرانی سردار رضا طلایی نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع در سالن سینما پایگاه شهید نوژه کبودراهنگ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: برگزاری هفت جام ورزشی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افتتاح خانه رزمندگان و روایتگران راویان دفاع مقدس، برپایی ۴۰ نمایشگاه در حوزه دفاع مقدس در سطح مدارس و پایگاه‌های بسیج و پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ۷ یادواره شهدا در سطح شهرستان، همایش رزمندگان در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو، اردوی راهیان پیشرفت، عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتب شهدا و برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات