خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

ایران اسلامی امروز ضلع سوم مهندسی قدرت درجهان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز ضلع سوم مهندسی قدرت درجهان است، گفت:  یکی از بحرا‌هایی که علیه جمهور اسلامی طراحی و اجرا شد در هر کشوری رخ می‌داد می‌توانست آن را ازپا درآورد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۹۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تویسرکان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس این بود که ما از بحران‌ها فرصت ساختیم و از یک کشور وابسته در آغاز جنگ تحمیلی به قدرت فرا منطقه‌ای تبدیل شده‌ایم و تحریم تسلیحاتی ما را به جایی رساند که به کشوری تبدیل شدیم که قطب تولید تسلیحات هستیم .

وی افزود: امروز ما در موضوع تسلیحاتی به سمتی حرکت می‌کنیم که از موشک‌های هایبر سونیک تا پهبادهای مختلف را تولید می‌کنیم تا جائی که قدرت کشورهای بزرگ دنیا ما را جزو برترین‌ها می‌دانند و این محقق نمی‌شد جزء با اتکا به فرهنگ دفاع مقدس ما نه فقط در عرصه نظامی که در تمام عرصه‌ها از تهدید فرصت ساختیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برنامه‌های مختلف دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی گفت: دشمنان وقتی موضوع تکفیری را آغاز کردند نظرشان علاوه بر ضربه زدن به ایران اسلامی به زمین کشیدن اسلام بود و می‌خواستند چهره اسلام را با اختلاف بین شیعه و سنی مخدوش کنند مانند اروپا که دین از آن خارج و سکولار حاکم شد اما انقلاب اسلامی از بحران تکفیری غرب محور مقاومت را خلق کرد .

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز ضلع سوم مهندسی قدرت درجهان است، اضافه کرد:  یکی از بحرا‌هایی که علیه جمهور اسلامی طراحی و اجرا شد در هر کشوری رخ می‌داد به سادگی می‌توانست آن کشور را ازپا درآورد اما امروز به دلیل قدرت بالای جمهوری اسلامی نظم جهان بدون مداخله جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد .

فریادرس با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در تمام بحران‌ها رهبر عزیز انقلاب با درایت و تدابیر حکیمانه خود ما را بارها از نیل عبور داد که  داشتن امت مقاوم و پای کار و امامت انقلاب اسلامی باعث محقق شدن این امر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات