خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

همراهی مسئولین با تولیدکنندگان مهمترین موضوع در حمایت از تولید است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مهمترین موضوع در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال همراهی مسئولین با تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۵۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در بازدید از کارخانه تولید کنستانتره آهن شایان صنعت کانسار شهرستان اسدآباد، مهمترین موضوع در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را همراهی مسئولین با تولیدکنندگان دانست.

وی تاکید کرد: اگر کسی وارد عرصه اقتصادی می‌شود کار بزرگ و جهادی انجام می‌دهد و در این مسیر مشکلاتی هم وجود دارد که مسئولین می‌توانند با حمایت و پشتیبانی انگیزه تولیدکنندگان را چند برابر کنند.

مدیر شرکت واحد فرآوری مواد معدنی سنگ آهن و تولید کنسانتره آهن شایان صنعت کانسار اسدآباد نیز در این بازدید گفت: این کارخانه در حال حاضر با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن کنستانتره آهن و اشتغالزایی ۷۲ نفر فعالیت می‌کند.

محمد نظری افزود: به دنبال راه‌اندازی چرخه تولید آهن در شهرستان اسدآباد هستیم و با توجه به ظرفیت کارخانه‌ها و معادن غرب کشور پس از راه‌اندازی خط دوم تولید کنستانتره آهن، نخستین کارخانه آهن اسفنجی غرب کشور را نیز با ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن راه‌اندازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این کارخانه برای ۲ هزار نفر از جوانان منطقه ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار