خبرهای داغ:

نوجوانان واحد‌های بسیج دانش آموزی از باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کردند

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خرمشهر با نونهالان و نوجوانان پنجم و ششم دبستان مدرسه اسلام خرمشهر اقدام به بازدید از باغ موزه دفاع دفاع مقدس خرمشهر نمود
کد خبر: ۹۵۴۲۷۹۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان: به منظور آشنایی نوجوانان دهه ۹۰ (نودی) با ارزش‌های انقلاب اسلامی در ماه‌های پایانی دهه‌ی پنجاه (سال ۱۳۵۹) وبازدید از آثار باقی مانده از آن روز‌های حماسه و خون حوزه مقاومت بسیج داتش آموزی برادران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اقدام به تدارک برنامه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس نمود.

مصطفی مطیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی گفت؛ در هفته دفاع مقدس در بیش از ۱۳۰ مدرسه زنگ ایثار و مقاومت، روایتگری از طریق اعزام راویان به دبیرستان‌های شهرستان، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، و قریب به ۱۰ ویژه برنامه مشترک و تجمعی در طول هفته دفاع مقدس داریم.

مصطفی مطیری افزود؛ در همین راستا دانش آموزان پایه پنجم و ششم مدارس را باهماهنگی که با مدیریت باغ موزه دفاع مقدس داشتیم به این مرکز فرهنگی آوردیم تا ضمن بازدید از آثار ماندگار ایام دفاع مقدس و شنیدن روایتگری در خصوص مسائل دفاع مقدس آشنایی بیشتری برای این نوجوانان ایجاد نمائیم.

وی درادامه گفت؛ در بخشی از این برنامه کلاس بصیرت افزایی برگزار وحجت الاسلام سید فخرالدین موسوی صالحی ضمن تبریک این روز‌های ماندگار در خصوص دفاع مقدس و برکات خون شهداء برای انقلاب و نظام اسلامی سخنرانی داشتند.

حاج آقا موسوی صالحی افزود؛ جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس وظیفه دینی خود را انجام دادند و حالا وظیفه شماست که با درس خواندن، و مطالعه سیره شهداء و ادامه دادن راه آنان برای مملکت و جامعه خود مفید باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار