خبرهای داغ:

عشایر، نماد اتحاد، همدلی و همبستگی اقوام ایرانی

همایش اتحاد و همدلی معتمدین ، بزرگان، ریش سفیدان طوائف و بسیجیان عشایر به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرهنگی سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۵۴۲۷۳۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: همایش اتحاد و همدلی عشایر با حضور بزرگان، معتمدین ، بسیجیان عشایر ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه بهبهان ، فرماندار محترم و دیگر مسئولین در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ای ۱۱۰۵ شهید شهرستان بهبهان.

 

 سرهنگ قاسمی خشاب فرماندهی  ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در این همایش در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بویژه شهدای عشایر، عشایر را نماد همبستگی ، اتحاد ، صلح دوستی دانسته است و افزود عشایر عزیزمان با تقدیم بیش از ۱۱ هزار شهید به انقلاب اسلامی درس ایستادگی و مقاومت را به ما داده اند .

 

قاسمی خشاب تصریح نمود ،عشایر در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و اثر گذار داشته و دارند .امروزه بیش از هرچیزی در صنعت دامداری و دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و... عشایر عزیزمان پیشتاز بوده و بخش بزرگی از اقتصاد کشور عزیزمان را به چرخه در آورده اند. و با اتحاد طوائف و عشایر غیور، نمادی از صلح و دوستی ، غیرت و شجاعت ، اصالت فرهنگ اصیل ایرانی در جامعه ما حاکم میباشد .

 

در ادامه مراسم فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان سخنرانی نموده و عشایر عزیز را قشر با عظمت و پرافتخار برای ایران اسلامی دانسته و پایبندی به نظام انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بویژه امام شهدا از خصوصیات بارز عشایر میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار