فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صالح آباد تاکیدکرد:

زبان شعر؛ برنده‌تر از شمشیر، سوزنده‌تر از آتش و کاری‌تر از سلاح/شاعران مکتبی، همواره از حق دفاع و با باطل در ستیزند+ عکس و فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صالح آباد در محفل شب شعر و خاطره دفاع مقدس این در شهرستان گفت: شعر شاعران مکتبی و ارزشی در دفاع ازحق و ستیز در مقابل باطل، برنده‌تر از شمشیر، سوزنده‌تر از آتش و کاری‌تر از سلاح است.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۴۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح آباد، محفل شب شعر و خاطره گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور جمعی از شاعران و رزمندگان در سالن شهید ناجی شهر صالح آباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صالح آباد درمحفل ادبی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس گفت: هدف ازبرگزاری این محافل انتقال و نشر ارزشهای دفاع مقدس،فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده است.

سرهنگ پاسدار روح الله اسحاقی افزود:در این شب شعر، سه نفر از شاعران ارزشی شهرستان به شعرخوانی درحوزه‌های جنگ، دفاع و مقاومت و شهدا پرداختند و ۴ رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس نیزخاطراتی از جنگ هشت ساله و جبهه‌های مقاومت اسلامی روایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ذکرمجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگهداشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی وحفظ قدرت دفاعی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صالح آباد ابراز کرد: اینجاست که رسالت اهل قلم سنگین‌ترمی‌شود و قلم قداست پیدا می‌کند، زیرا ارزش هر قلم به پیام آن وعظمت نوشته به محتوایش است.

وی عنوان کرد: شعر شاعران مکتبی و ارزشی در دفاع ازحق و ستیز در مقابل باطل برنده‌تر از شمشیر و سوزنده‌تر از آتش وکاری‌تر ازسلاح است چرا که در این برحه حساس شدیدا نیازمند نشان دادن واقعیت های جنگ تحمیلی و مجاهدتهای رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیزمان به نسل جوانان غیرتمندمان هستیم.

خبرنگار/ فتح الله برومندزاده

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار