مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت:خدمت به مردم وقتی با اخلاص انجام‌ شود معادل عبادت است.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۸۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه استان با حضور مسئولان و کارکنان در نمازخانه بانک برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، به لزوم جهادتبیین اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس محل تحولات بزرگ در ایران اسلامي است، باید این تحولات بخوبی برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به فداکاری آحاد مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیروز اصلی دفاع مقدس مردم ولایتمدار ایران اسلامی هستند ، چرا که از هر قشری،آنانی كه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و یا در پشت جبهه ها از هر دین و مذهبی تلاش كردند تا دین خود را بخوبی به انقلاب اسلامی ادا کنند.

 این مقام مسئول ادامه داد: حرکت پرشتاب، انقلاب اسلامی و تحولات در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری از طریق دفاع مقدس بود ، ما در زمان جنگ سیم خاردار وارد می كردیم، اما امروز دنیای غرب با تمام ابزار می خواهد مانع پیشرفت های انقلاب اسلامی شود ولی قادر نیست، دوران دفاع مقدس بیانگر قابلیت‌ها، استعدادها، حرکت‌های ایثارگرانه، نبوغ جوانان و عظمت ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران است.

وی،با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، چشم دیدن اقتدار،عزت و سربلندی و استقلال طلبی کشورها را ندارد افزود: این خواسته دشمنان با فرهنگ عاشورا، آیات الهی و اعتقادات دینی مردم ایران هیچ همخوانی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و سرزمین خود دفاع کردند و صحنه های باشکوهی از ایثار و حماسه و فداکاری آفریدند، این کارنامه درخشان استقامت، پایمردی و باورهای دینی مردمان عزتمند ایران همواره عرصه را بر دشمن این مرز و بوم تنگ و مسیر موفقیت ایران عزیز را هموار ساخته است.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: دوران طلایی دفاع مقدس تنها مسئله شکست یک دشمن متکی بر ابرقدرت های جهانی نیست، بلکه دفاع مقدس حاکم شدن تفکر تمدن اسلامی و جاری شدن ارزش های ناب اسلامی و معنوی است، این تفکر است که دشمن را به زانو در آورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت:خدمت به مردم وقتی با اخلاص انجام‌ شود معادل عبادت است.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در اجلاسیه سران کشور ها  گفت: آیت الله رییسی در این نشست با اقتدار از قرآن مجید و سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع کرد،  سخنان رییس جمهور در سازمان ملل متحد، نشانگر آگاهی وی به زمان و انقلابی بودنش بود. آگاهی به زمان و مسایل روز دنیا، جهان اسلام و به ویژه جبهه استکبار و دشمنان دین در این سخنان مشهود بود.

قرائت زیارت عاشورا ، تجلیل از جمعی از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و فراجا در استان

و خاطره گویی یکی از فرماندهان و یادگاران سالهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های  این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار