خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار اخلی: دشمن با تغییر دادن الگوهای حمله خود از جنگ سخت به جنگ نیمه سخت و نرم به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۱۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است/ملت ایران با هوشیاری خود، دشمن را نا امید کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار اخلی فرمانده سپاه گمیشان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به عنوان یک نقطه عطفی در پهنه عالم درخشید.

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران با شعار نه غربی نه شرقی باعث شد بسیاری از ملت‌های ستم دیده و کشورهایی که در زیر سلطه امپریالیسم غرب و کمونیسم شرق قرار داشتند  امیدوار به ظهور یک حکومت و زمامداری جدید بودند اتفاقی که موجب نگرانی قدرت‌های پوشالی آن موقع شد.

اخلی اظهار داشت: جنگ نابرابر ۸ ساله علیه انقلاب اسلامی ما که به مثابه یک جنگ جهانی بود، ده‌ها کشور با پشتیبانی از عراق سعی کردند جلوی این انقلاب را بگیرند، دشمن تمام تلاش خود را کرد که جلوی این انقلاب را بگیرد، که با رهنمودهای امام راحل و رشادت‌های ملت عزیزمان توانستیم ابهت دو قدرت پوشالی غرب و شرق را در هم بشکنیم و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم.

فرمانده سپاه گمیشان تصریح کرد: دشمن با تغییر دادن الگوهای حمله خود از جنگ سخت به جنگ نیمه سخت و نرم به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی و فشارهای معیشتی را در دوران بعد از جنگ علیه کشور ما استفاده کرد و از سال گذشته شاهد یک جنگ ترکیبی شناختی بودیم  که بر علیه ما به صورت ناجوانمردانه استفاده شد اما اتفاقی که افتاد این بود که یک بار دیگر ملت ایران توانست قدرت‌های پوشالی را سر جای خود بنشاند و نشان دهد تا زمانی که گوش به فرمان ولی امر دشمن نمی‌تواند کاری را پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها