فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی برای اثبات قدرت ایران به جهانیان است و باید شاخصه‌های «مقاومت» در جنگ تمام‌عیار ترکیبی و شناختی نیز نصب العین مردم و مسئولان قرارگیرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۷۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جغتای، سرهنگ پاسدار محمد رامشینی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرزوبوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به‌عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای افزود: هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 رامشینی بیان کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

 وی مطرح کرد: رشادت‌های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک‌رنگی و یکدلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز در این شرایط سخت حاکم بر کشور که به تعبیری دوران جنگ ترکیبی دشمن علیه داشته‌های حاصل از مقاومت ملت صبور و بصیر ایران عزیز اسلامی است، لازم است همه این شاخصه‌ها به‌عنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در این جنگ تمام‌عیار نصب العین تک‌تک ما قرارگیرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای خاطرنشان کرد: سالروز دفاع مقدس باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی شده است و باید همگان به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فراخوانده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها