جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در آیین آبروی کوچه، افتخار محله مزین به نام شهید احمد نصیری شهرآباد این شهرستان گفت: پیشرفت امروز ایران  اسلامی مرهون دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۹۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پورمحمد هم‌زمان با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آئین معنوی شهید آبروی کوچه افتخار محله یادبود شهید احمد نصیری که در محل گلزار شهدای شهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: باید خاطرات شهدا و روش و سیره اخلاقی آن‌ها همواره سرلوحه تمامی امور روزمره ما باشد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را با کمترین امکانات، اما باقدرت ایمان، ولایت‌مداری و توسل و توکل بر خدا به دست جوانان آن زمان با سربلندی پشت سر گذاشتیم و امروز هم می‌توانیم در این جنگ ترکیبی نابرابر با ظرفیت خود جوانان کشورمان پیروز شویم.

حسن اکبری زارع، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان بردسکن نیز ادامه داد: استکبار با تمام توان و تهدیدات خود در عرصه نظامی به توفیق الهی هیچ غلطی نتوانسته است بکند، اما امروز متأسفانه فضای مجازی روزنه نفوذ دشمن را به دل نسل جوان و نوجوان جامعه بازکرده است .

وی بیان کرد: در این باره باید خانواده‌ها با تمام توان هوشیار باشند و با جدیت  به این مسئله ورود پیدا کنند .

غبارروبی و عطرافشانی گلزار ۸ شهید شهرآباد و همچنین مزار دو شهید گمنام این شهر، مداحی کربلایی علی ساعدی و قرائت دل‌نوشته فرزند شهید احمد نصیری از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها