با حضور فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولین شهرستان فراهان دو کارگاه اقتصادمقاومتی در شهرستان فراهان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۵۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس دو کارگاه اقتصادمقاومتی در شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در آئین بهره‌برداری از این کارگاه‌های اقتصادمقاومتی با بیان اینکه این طرح‌ها با مشارکت بسیج سازندگی و در راستای ایجاد اشتغال در روستای «تبرته» و شهر «فرمهین» شروع به کار کرده است، گفت: یک واحد گاوداری در روستای تبرته و یک کارگاه خیاطی در شهر فرمهین دو طرح اقتصادمقاومتی بهره‌برداری شده در شهرستان فراهان هستند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و برای تحقق این امر مهم و خطیر باید همگان تلاش کنیم؛ ما نیز خدمت‌گذاری به ولی نعمتان انقلاب را افتخاری بزرگ می‌دانیم که در این بخش هم به سهم خود کمک حال متقاضیان هستیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: کمک به محرومیت‌زدایی، توانمندسازی مردم روستایی، ایجاد اشتغال و درآمد برای ساکنان روستاها و غیره از جمله اهداف اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: ایجاد و تثبیت اشتغال در روستاها متناسب با بوم منطقه از ماموریت‌های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان است و امیدواریم با توجه به بستر مناسب در روستاها و مشارکت و همراهی مسئولان شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد و معیشت در روستاها باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات