خبرهای داغ:

حل مشکل دفع آب‌های سطحی در اهواز با اجرای طرح ترکیبی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: تفاهم نامه اولیه اجرای طرح ترکیبی شبکه‌های دفع آب‌های سطحی و فاضلاب میان شهرداری و آبفای خوزستان کلید خورد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۳۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گفت: ترکیبی دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در قالب گفتگو میان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و کارشناسان دفع آب‌های سطحی شهرداری اهواز کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی به صورت جدا از طرح فاضلاب، هزینه‌های چند برابری دارد و از سوی دیگر نیازمند حفاری‌های بیشتری است، افزود: باتوجه به این مسئله که شهر تاب و توان حفاری بیشتر ندارد، هماهنگی‌های اولیه با شرکت آبفا انجام شده است تا این طرح‌ها به صورت ترکیبی اجرا شوند.

شمسی می‌گوید: به زودی تفاهم‌نامه اجرای طرح ترکیبی شبکه‌های دفع آب‌های سطحی و فاضلاب میان شرکت آبفا و شهرداری اهواز امضا خواهد شد و در قالب این طرح با افزایش قطر لوله‌ها، شهرداری اهواز از لوله‌های طرح شبکه فاضلاب برای دفع آب‌های سطحی استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: باتوجه به اینکه آب‌های سطحی در فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر خود را نشان می‌دهد، با اضافه کردن قطر لوله، شاهد کاهش این مشکل خواهیم بود.

شمسی گفت: اگرچه اجرای این کار در برخی نقاط شهر آغاز شده است، اما در حال هماهنگی هستیم که کار به صورت کارشناسی شده اجرا شود تا برای آیندگان زحمتی ایجاد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار