خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه صبحگاه و رژه مشترک نیروهای مسلح و رزمندگان شهرستان همراه با برنامه های متنوع درناحیه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، صبحگاه و رژه مشترک نیروهای مسلح باقرائت قرآن، سرود ملی و ادای احترام به مقام شهدا و سخنرانی و حرکات رزمی گردان امام علی علیه السلام و رژه در صبح جمعه ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور درناحیه هندیجان برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با گراميداشت آغاز هفته دفاع مقدس و خوش آمد گویی خدمت مسئولان ، مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و رزمندگان و بسیجیان و فرمانده هان و پرسنل ناحیه ، انتظامی و دریابانی و ناو گروه رزمی سید الشهدا نیروی دریایی سپاه هندیجان و تشکر از امام جمعه، فرماندار و فرمانده هان انتظامی و دریابانی و ناوگروه رزمی تاکید بر باشکوهی هر چه بهتر مراسمات هفته دفاع مقدس در شهرستان نمود و اظهار داشت : ما هر چه داریم با وجود شهدا و رزمندگان و رهنمودهای امامین انقلاب و حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب بوجود آمده است .

 

درادامه گزارش خبری، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان کرد : ما دراین چهل سال در مقابل دشمنان اسلام و قرآن با تمام وجود تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تاپای جان ایستاده هستیم واز ایران اسلامی دفاع می کنیم و اجازه هیچ تجاوز یا تهدیدی به دشمنان نمی دهیم .

 

درادامه، حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان با تشکر از حضور همه در مراسم هفته دفاع مقدس اظهار داشت : در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان حماسه ها بوجود آوردن و با حداقل امکانات در مقابل دشمن بعثی صدام و استکبار جهانی و دیگر ظالمان ایستادگی نمودند و ایران اسلامی با وجود مردم و امامین انقلاب به پیروزی رسید و با تمام وجود راه شهدا ادامه دارد .

 

درپایان حرکات نمایشی رزمی و رژه نیروهای مسلح با فریادهای لبیک حسین علیه السلام انجام گرفت و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان مجددا از خواهران و برادران بسیجی و مردم و مسئولان و بزرگان عشایر خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و رزمندگان و جانبازان تقدیر و تشکر نمود .

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار