خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیش از انقلاب، مقدرات ایران به‌دست بیگانگان رقم می‌خورد اما امروز کشور ایران در دنیا حرف نخست را می‌زند.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که صبح امروز جمعه در محل بزرگراه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه باید خداوند را برای نعمت حضور پر شکوه مردم و نیروهای مسلح در این مراسم سپاس گفت، اظهار داشت: برخی از خانواده‌ها شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند که ارزشمند است و سبب به زانو درآوردن قدرت‌ها شده است.

وی افزود: امام راحل همه ملت‌های دنیا را آگاه کردند و امروز هم مقام معظم رهبری همان مسیر را طی کرده‌اند.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک ابرقدرت بزرگ در دنیا مطرح است تا جایی که کشور ما تأمین کننده تسلیحات کشورهای اروپایی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، مقدرات ما به‌دست بیگانگان به سرکردگی آمریکا بود اما امروز کشور ایران در دنیا حرف نخست را می‌زند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه اکنون بدون خواسته ایران هیچ قدرتی نمی‌تواند حرف بزند، اذعان کرد: اکنون ما برای خود تصمیم می‌گیریم اگرچه مشکلاتی چون گرانی وجود دارد اما باید بدانیم که قدرت بزرگی هستیم.

وی افزود: به‌فرموده رهبر انقلاب نظامیان و افرادی که کشور را حفظ می‌کنند، ناموس مملکت هستند پس باید آنها را تأیید کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار