اجتماع هزارنفری رزمندگان دفاع مقدس در گلبهار برگزار شد/زنده نگه‌داشتن خاطرات رزمندگان حیات‌بخش و عزت‌آفرین است + عکس و فیلم

اجتماع هزارنفری جهاد و مقاومت «از دیروز تا امروز» با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده آنان در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۴۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

اجتماع هزارنفری رزمندگان دفاع مقدس در گلبهار برگزار شد/زنده نگه‌داشتن خاطرات رزمندگان حیات‌بخش و عزت‌آفرین است + عکس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار، امروز اجتماع یک هزارنفری جهاد و مقاومت «از دیروز تا امروز» با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده آنان، ائمه جمعه گلبهار و گلمکان، فرماندار گلبهار، اعضای شورای اسلامی و شهردار گلمکان در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار در این مراسم اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان قهرمان دفاع مقدس و الگوگیری از ایمان و اخلاص آن‌ها موضوعی حیات‌بخش و عزت‌آفرین است.

سرهنگ ابوالحسن پوررضا نیز افزود: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان رشید و شجاع ملت ایران است که زمینه‌ساز بروز باورهای دینی از جمله گذشت، ایثار، شهادت و فداکاری بودند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس آحاد ملت را یکپارچه، منسجم و متحد کرد و رزمندگان دفاع مقدس در این زمینه نقش‌آفرین بودند.

در این مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع رزمندگان در حسینیه امام خمینی (ره) به‌صورت مستقیم پخش شد و در پایان از دلاورمردی‌های رزمندگان و خانواده آنان و جوانان امروز عرصه‌های جهادی در روستاها تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار