مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه در منطقه پردیسان ۲۳ مسجد وجود دارد که همه آن‌ها فعال و دارای پایگاه بسیج است، گفت: محله‌محوری به معنای واقعی با المان مسجد در پردیسان محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۷۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اینکه در منطقه پردیسان ۲۳ مسجد وجود دارد که همه آن‌ها فعال و دارای پایگاه بسیج است، اظهار کرد: محله‌محوری به معنای واقعی با المان مسجد در پردیسان محقق شده است.  

وی با بیان اینکه این منطقه از نظر مباحث فرهنگی و مذهبی به دلیل فعال بودن مساجد سرآمد است، افزود: در ۹ محله سایت مسکن مهر، مرکز محله مساجد است.  

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: همه مساجد فعال است و ۲۳ مسجد حول مسجد جامع یا همان مصلی پردیسان فعالیت می‌کند.  

علی‌اکبری اضافه کرد: هشت مرکز آموزش عالی در پردیسان فعال بوده و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش‌وپرورش نیز دارای کیفیت بالایی است.  

وی با اشاره به پیش‌بینی آسفالت معابر منطقه پردیسان به‌عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان تصریح کرد: سال جاری ۲۶ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است و دو بلوار دانشگاه و خلیلی مفرد در اولویت قرار دارد.  

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه آسفالت خیابان امام حسین (ع)، بلوار شهروند و خیابان آقا یوسفی در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: ۲ هزار تن از میزان آسفالت پیش‌بینی‌شده برای لکه‌گیری معابر و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در نظر گرفته شده است.  

علی‌اکبری گفت: با توجه به اینکه در پردیسان معابر شطرنجی پیش‌بینی‌شده با مشکلاتی همچون توسعه و تعریض، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده روبه‌رو نیستیم، تنها تسطیح اراضی که متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است، مورد گلایه مردم قرار دارد که شهرداری در حد توان به درخواست‌های مردم پاسخ لازم را خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات