رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: عزت و عظمت ایران در جهان به واسطه خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، دکتر مشایخ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح ما اجازه ندادند نقشه‌های شوم دشمنان هیچ کدام عملیاتی شود، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید وقتی در برابر دشمنان قرار می‌گیرید باید محکم و استوار در برابر آنها قد علم کنید.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروهای ارزشمند مسلح استان بوشهر اقتدار خود را حفظ کرده، گفت: اقتدار و پایداری دو ویژگی بسیار مهمی است که نیروهای مسلح ما از آن برخوردار هستند.

 

دکتر مشایخ تصریح کرد: امروز این نیروهای مسلح ایران هستند که در جهان، خود ساخته و بصیر هستند چرا که از امام صادق(ع) الگو گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما با الگوگیری از امام صادق(ع) ایمان قوی و بصیرت نافذی دارند که بر توطئه‌های دشمنان اشراف و آنها را خنثی می کنند، گفت: نیروهای مسلح ایران در جبهه‌های اخیر مقابله با داعش هیچ تردیدی به دل راه نداده و با اقتدار کامل، ایمان قوی،  قدرت نظامی و بصیرت در میدان حاضر و آنها را به درک واصل کردند.

 

وی اذعان داشت: ابرقدرتی که ادعای حاکمیت جهان را داشت الان وقتی می‌خواهند از کشوری که در مقابل آنها ایستاده و توان شکست آن را ندارند نام ببرد این نام ایران اسلامی است که به زبان می‌آورند.

 

دکتر مشایخ خاطرنشان کرد : امروز وقتی رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد گزارش کار به کنگره آمریکا بدهد، 10 بار اسم ایران را می‌برد، این نشان می‌دهد که هیچ کشوری نتوانسته این میزان خواری و خفت را به استکبار جهانی بچشاند.

 

وی اضافه کرد: امروز دشمنان ایران به جایی رسیده که حتی جرأت ندارند به سمت مناطقی که ایرانی هستند حتی یک موشک بیاندازند و این قدرت نیروهای مسلح را می‌رساند.

 

وی در پایان با بیان اینکه ما مامور به مقابله با دشمنان اسلام هستیم، گفت: این عزت، قدرت و عظمت که امروز دشمنان ما را به لرزه درآورد و مسلمانان جهان، ایران را به عنوان بزرگترین حامی خود می شناسند از برکاتی است که به واسطه خون شهدا و حضور شجاعانه نیروهای مسلح بدست آمده است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار