خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در همایش ارکان مدیریتی و تربیتی طرح صالحین در مشهد مقدس گفت:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در همایش ارکان مدیریتی و تربیتی طرح صالحین در مشهد مقدس گفت: امروز الگوی تربیتی، ائمه هستند و امام رضا(ع) یک سرمایه عظیم قابل دسترس است، اگرچه پس از سقوط صدام، دسترسی راحت به ضریح مطهر امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) و سایر بزرگان فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ او افزود: باید حلقه ذهن و فکر خود را به ائمه وصل کنیم زیرا نیازمندی های مادی از جمله ازدواج مطرح هستند اما بعد معنوی اهمیت زیادی دارد.

 

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه باید اعتقادات را جدی گرفت، بیان کرد: در کار تربیتی اگر قرار است الگو معرفی شود، ائمه باشند و ابعاد مختلف زندگی آنها از جمله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به جوانان معرفی شود.

 

وی اظهار داشت: دشمنان طی ۲ و ۳ سال اخیر به جمع بندی رسیدند که در جنگ سخت و نیمه سخت، نظام و مردم شکست ناپذیرند و زورشان به ما نمی‌رسد.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: ۸ سال علیه مردم ما جنگ به راه انداختند و ۲ ملت شیعه را به جان هم انداختند اما اربعین همه این تفرقه‌ها را کنار زد و خداوند متعال چنین مقرر کرد که امروز ده‌ها میلیون نفر به سمت بین الحرمین راهی می‌شوند.

 

وی یادآور شد که دشمن زمانی که فهمید در حوزه جنگ سخت توان رویارویی با ما را ندارد، همه نیروهای خود را جمع کردند برای یک کار جدید که ذهن و فکر نوجوان ما را تسخیر کنند.

 

سردار شاهوار پور اضافه کرد: نوجوانان ما را در فضای مجازی سحر کردند و امروز گرفتار این هستیم که عده‌ای در سحر باطل فضای ذهنی هستند و قلب آن ها در اختیار دشمن قرار گرفته.

 

وی گفت: این سحر را باید باطل نماییم زیرا آنها آشکارا به ویژه در زمینه زنان دروغ می‌گویند.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: دشمنان می‌گویند در جمهوری اسلامی به زن ظلم می‌شود در حالی که امام میفرمایند که «از دامن زن، مرد به معراج می‌رود.»

 

وی گفت: آنها فهمیدند تا زمانی که زنان را مورد هدف قرار ندهند در هر جبهه‌‌ای شکست می‌خورند زیرا در جنگ تحمیلی مادران، خواهران و زنان پا به پای رزمندگان کار کردند و اگر نبودند نمی‌توانستیم رژیم اشغالگر صدام را شکست بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار