خبرهای داغ:

تحقق شعار سال اولویت نخست برنامه‌های سازمان است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همه باید در زمینه تحقق شعار سال به عنوان اولویت نخست برنامه‌های سازمان نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۶۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حمید رضا گلپایگانی گفت: در نیمه نخست سال با کار و تلاش مضاعف مجموعه کارکنان در راستای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید گام برداشته و در بخش‌های عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و مهندسی که پیشران امر تولید مواد هیدروکربوری است، توفیقاتی حاصل شد و انتظار می‌رود در نیمه دوم سال این روند با شتاب بیشتر دنبال شود.

او می‌گوید: لازم و ضروری است که شورای فرهنگی و سایر واحد‌های ذیربط در شرکت به نحوی برنامه ریزی کنند که با استفاده از همه امکانات سمعی و بصری، تهیه گزارش‌های مستند و نشست‌های توجیهی، فعالیت‌های شرکت در ۴۴ سال گذشته که روند توسعه صنعت حفاری و خودکفایی در این صنعت راهبردی در کشور را نشان می‌دهد به نحو مناسب برای آشنایی نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان ترسیم گردد.

گلپایگانی ادامه داد: بومی سازی فرآیند صنعت حفاری یکی از دستاورد‌های ارزشمند برای کشور است که در بیش از چهار دهه گذشته به همت متخصصان و کارشناسان توانمند داخلی به جایگاهی ارتقا یافته که یک صنعت ۱۰۰ درصد وابسته به خارج، امروز به طور کامل بومی و توان ارایه خدمات اعم از عملیات حفاری و خدمات جانبی در مناطق نفتخیز هر نقطه از جهان توسط متخصصان مجرب ایرانی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، غنای برنامه‌های فرهنگی، احصاء چالش ها، بحث عفاف و حجاب، اخلاق مداری و توسعه فعالیت‌ها و تدارک برنامه‌های فرهنگی خاصه برای دانش آموزان و خانواده‌های کارکنان را یادآور و بر انجام بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و تامین امکانات لازم در این بخش‌ها در موقعیت‌های عملیاتی و همچنین بازسازی نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها در اماکن، کارگاه‌ها و اردوگاه‌های حفاری تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار