کارخانه تولید یخچال و فریزر الکترواستیل مشهد که فروردین‌ماه امسال از آتش‌سوزی خسارت سنگینی متحمل شده بود با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صمت، تولید خود را به‌صورت آزمایشی آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشی و بازدید از بخش‌های بازسازی شده کارخانه تولید یخچال و فریزر الکترواستیل گفت: ۱۵ فروردین‌ماه امسال واقعه آتش‌سوزی، در یکی از واحدهای تولیدی خوشنام و صاحب برند معتبر رسته لوازم‌خانگی با نام الکترواستیل در مشهد رخ داد که واقعه تلخی برای حوزه تولید و جامعه صنعتی کشور بود.

محمدمهدی برادران ادامه داد: اما با همت مجدد مالک کارخانه و برنامه‌ریزی منسجم با همت همه مدیران دست‌اندرکار، بعد از حدود پنج ماه واحد خسارت‌دیده الکترواستیل بازسازی و خط تولید خود را راه‌اندازی کرد و منجر به اشتغال مجدد کارگران شد.

وی بیان کرد: باوجوداینکه بیمه تاخیرهایی در پرداخت خسارت داشت؛ اما وعده مالک کارخانه الکترواستیل محقق شد و هنوز به نیمه دوم سال نرسیده، چراغ کارخانه دوباره روشن شد و اشتغال و تولید به آن بازگشت.

معاون وزیر صمت تخلیه خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی در کارخانه الکترواستیل را دشوار دانست و افزود: با همت این کارخانه همه خسارات بجا مانده از آتش‌سوزی پاک‌سازی شد، مواد اولیه و طراحی برای تولیدی باکیفیت‌تر از قبل تأمین و خط تولید دوباره فعال شد و همان‌طور که وعده کرده بودم که در روز اول ربیع‌الاول کارخانه الکترواستیل را از نزدیک ببینم، امروز وارد واحد شدم و شاهد فعالیت مجدد آن بودم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها