خبرهای داغ:

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شهرک گلخانه‌ای فتح‌المبین

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر اقتصاد برای پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به شهرک کشاورزی گلخانه‌ای فتح‌المبین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۰۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با وزیر اقتصاد مواردی همچون اخذ تسهیلات برای راه‌اندازی کارخانه قند جدید شوش در بخش فتح المبین، تسهیلات مسکن خبرنگاران، تقسیط بدهی میلیاردی انباشته شده از سال‌های گذشته شرکت حریر به امور مالیاتی، اخذ تسهیلات برای شهرک کشاورزی گلخانه‌ای فتح المبین شهرستان شوش پیگیری و دستورات لازم از سوی وزیر اقتصاد برای هر کدام از موارد صادرشد.

او می‌گوید: شهرک کشاورزی گلخانه‌ای در بخش فتح المبین در روستای زعن در مساحتی بالغ بر ۵۵ هکتار احداث شده که با بهره‌برداری کامل این شهرک کشاورزی، رونق تولید و ایجاد اشتغال برای حدود ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم در منطقه ایجاد خواهدشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل عدم پرداخت تسهیلات کم بهره به واحد‌های این شهرک گلخانه‌ای متاسفانه فقط تعدادی اندکی توانسته‌اند که واحد خود را به بهره‌برداری برسانند و کار برای دیگر واحد‌های این شهرک گلخانه‌ای متوقف شده است.

کعب عمیر گفت: در دیدار با وزیر اقتصاد پیگیر اخذ تسهیلات برای شهرک کشاورزی گلخانه‌ای فتح المبین شهرستان شوش شدیم که ایشان با پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ موافقت کردند.

نماینده مردم شوش و کرخه می گوید: انتظار می‌رود با پرداخت تسهیلات کم بهره به واحد‌های متقاضی احداث گلخانه‌ها شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار