خبرهای داغ:
نشست مشترک ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و کلانتری‌های همجوار در راستای ایجاد تعامل و امنیت شهری در ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۲۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این نشست با حضور جانشین فرمانده فراجای شهرستان قم و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با موضوع برقراری امنیت در محدوده‌های استحفاظی مشترک ناحیه امام حسین(ع) و کلانتری‌های همجوار برگزار شد.

سرهنگ محمد ذاکر فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در این نشست، حفظ امنیت و آرامش مردم را خط قرمز همه بسیجیان دانست و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز همه بسیجیان است و ما در این زمینه هیچ‌گونه مماشات نخواهیم داشت.همکاری نیروی‌انتظامی و بسیج با هدف ایجاد آرامش و امنیت عمومی مردم

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اظهار کرد: در تمام ماموریت‌هایی که همکاران فراجا برای برقراری امنیت حضور داشته باشند، بسیج هم برای حفظ آرامش و امنیت عمومی مردم در کنار همکاران گرامی انتظامی خواهد بود.

سرهنگ منصوری متین جانشین فرمانده فراجای شهرستان قم در این نشست خاطر نشان کرد: گشت‌های مشترک رضویون با حضور عوامل فراجا و بسیجیان در قالب طرح شهید زاهدلویی در محدوده کلانتری‌ها و محلات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراجا با همه امکانات و اختیارات خود از گشت های رضویون بسیج حمایت می‌کند، افزود: با برهم زنندگان آرامش و امنیت عمومی مردم هیچ تعارفی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار