مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک

مردم و مسئولان برای توطئه‌های بعدی دشمنان هوشیار باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان گفت: همانطور که در زمان امام حسن(ع) دشمن با نیرنگ و دروغ وارد شد امروز نیز با نیرنگ بین مردم و مسؤولین فاصله می‌اندازند.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۰۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

حجت‌الاسلام براتی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک با اشاره به شخصیت ویژه پیامبر اکرم(ص) گفت: در عالم هستی شخصیتی به عظمت، اخلاق و رأفت پیامبر اکرم (ص) خلق نشده و این رتبه اول بودن پیامبر الهی است.
وی افزود: پیامبر اکرم(ص) نسبت به امت خود از مادر نسبت به فرزندش هم مهربان‌تر بود و توجه ویژه‌ای به همه افراد امت خود داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) آنقدر رئوف و مهربان بود که هیچ نفرینی از زبان ایشان نسبت به امتش شنیده نشده است در حالیکه انبیا دیگر قومشان را در صورتی که نافرمانی می‌کردند از خداوند درخواست عذاب برای آن‌ها می‌نمود. همان طور که بارها پیامبر اکرم(ص) بر این موضوع تاکید کرده است که اگر عقلانیت را در یک شخصیتی مجسم کنیم فرزندم حسن(ع) تجسم عقلانیت است و این سخن حکایت از جایگاه بلند حضرت در سیره پیامبر(ص) دارد.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده با تاکید بر هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که در زمان امام حسن(ع) دشمن با نیرنگ و دروغ وارد شد امروز نیز با نیرنگ بین مردم و مسؤولین فاصله می‌اندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار