خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: دشمن بخاطر ابزار و امکانات و حضور قشر جوان و نوجوان، مدارس و دانشگاه های ما را هدف خود قرار داده اند و برنامه ریزی دقیقی در این حوزه انجام می دهند.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

دشمن در جنگ شناختی بدنبال هویت زدایی از جوانان و نوجوانان ماست/ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد هویت ایرانی و اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کلاله در همایش مدیران سه مقطع تحصیلی این شهرستان گفت: راهبرد اصلی دشمن تسلط بر ذهن و افکار جوانان ماست و میخواهند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که سند هویت ملی و اسلامی ما می باشد را از جوانان بگیرند.

فرمانده ناحیه سپاه کلاله اظهار داشت: دشمن بخاطر ابزار و امکانات و حضور قشر جوان و نوجوان، مدارس و دانشگاه های ما را هدف خود قرار داده اند و برنامه ریزی دقیقی در این حوزه دارند انجام می دهند.

سرهنگ کوهستانی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: حضرت آقا با اشراف کامل، موضوع جهاد تبیین را بیان کردند و وظیفه ماست پیرو تاکیدات ایشان، واقعیت ها و اتفاقات قبل و بعد انقلاب را برای قشر جوان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش محل خود سازی و پرورش جوانان متعهد و انقلابی در جامعه است افزود: شهیدانی همچون شهید حججی و شهیدان مدافع حرم و امنیت از دل همین مدارس شهری و روستایی پرورش یافته اند و شما مدیران و معلمین بایستی این روحیه را در نسل جوان تقویت کنید‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار