خبرهای داغ:
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دعوت عمومی از مردم استان به مناسبت زیارت از بعید پیامبر اسلام(ص)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت زیارت از بعید پیامبر گرامی اسلام(ص) با صدور فراخوان عمومی از عموم مردم استان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت زیارت از بعید پیامبر گرامی اسلام(ص) با صدور فراخوان عمومی از عموم مردم استان دعوت کرد.

 

متن اطلاعیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در ايام پاياني ماه صفر و در آستانۀ سالروز رحلت جانگداز پيامبر مهر و رحمت، ماهي که سراسر عزاي آل الله«علیهم ‌السلام» است، و نقش کلیدی در شکل‌گيري نهضت اسلامي ايران و استمرار مقاومت و مبارزات مردم در مقابل نظام طاغوت و نظام سلطه داشته است.

توسل و توجه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم در تکمیل این مسیر بسیار راهگشا خواهد بود.

 در روايات متعددی از اهل بيت «علیهم السلام» با مضامين و تعابير مختلف، به زيارتِ بعیدِ پيامبر اسلام «صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم» و فرستادن سلام و درود تأکید شده است.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت جانگداز پيامبر اعظم حضرت محمد مصطفي (ص) و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبي «ع» و شهادت غریبانۀ حضرت ثامن الحجج علي ابن موسي الرضا«ع»؛ از هم استانی های عزیز دعوت می کند در روز پنج شنبه 23 شهریور مصادف با 28 صفر، ضمن حضور پرشور در مراسم‌ عزاداری مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی، زيارت از راه دور نبي مکرم اسلام را همه با هم زمزمه کرده و رو به آستان حضرت حق جَّلَ و علا، برای تعجیل در امر ظهور آخرین میراث دار نبی مکرم اسلام و آخرین منجی عالم بشریت دعا کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار