خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خبر داد

دیدار با ۲۰ خانواده شهید در راستای دومین کنگره شهدای استان همدان

همدان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از دیدار با ۲۰ خانواده شهید در راستای دومین کنگره شهدای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۶۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، تلاش این اداره همواره بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا بوده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستانی در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان افزود: مشارکت در برگزاری ۲۰ یادواره شهدا و تبلیغ و ترویج و حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اقدامات اداره اوقاف شهرستان ملایر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد: تکریم خانواده معظم شهدا و حمایت از آنان وظیفه شرعی و مقدس ما است که به همت این اداره طی امسال با ۲۰ خانواده شهید دیدار داشته‌ایم.

وی ادامه داد: حضور در برنامه‌ها و مراسمات ملی و مذهبی شهرستان ملایر نیز از دیگر اقدامات بوده است که به همت اداره اوقاف شهرستان ملایر تاکنون ۲۰۰ برنامه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برگزار شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقاء سطح کیفی درمان شهرستان نیز یک هزار مورد مساعدت دارو و درمان انجام شده و در راستای تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای بیمارستان غرضی و امام حسین (ع) ۱۰ میلیارد ریال حمایت داشته‌ایم.

وی با اشاره به حمایت و مشارکت در خصوص ارتقاء سطح کیفی آموزش و تحصیل دانش آموزان با حدود یک هزار مورد مساعدت تحصیلی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، گفت: تهیه و توزیع و میزبانی از عامه مردم به خصوص اقشار کمتر برخوردار در قالب ویژه برنامه «شمیم حسینی» و «بصیرت عاشورایی» در قالب اطعام‌دهی ۸ هزار پرس غذای گرم با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار