خبرهای داغ:

ثبت صرفه جویی بیش از ۱۵۸ میلیون کیلوواتی مصرف برق در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ثبت صرفه جویی ۱۵۸ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۷ کیلووات مصرف برق در این کلانشهر در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری گفت: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق "خرداد تا نیمه شهریورماه امسال، ۱۵۸ میلیون و ۲۵۴ هزارو ۱۲۷ کیلووات ساعت صرفه جویی برق در اهواز ثبت شده است. 

وی این میزان صرفه جویی در مصرف انرژی برق را معادل رقمی حدود ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف عنوان کرد و افزود: پیش از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی، جلسه‌های متعددی در این زمینه برگزار شد و شیوه نامه‌های اجرای این طرح در دستورکار قرار گرفت.

شیاری با بیان اینکه تبلیغات گسترده‌ای به منظور تشویق شهروندان در اجرای این طرح ملی انجام شده است، ادامه داد: پاداش صرفه جویی مشترکان خانگی کلانشهر اهواز به صورت بستانکار در حساب ذخیره و ماهانه قبض برق رایگان دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ براساس جدول تخصیص پاداش، بیشترین مبلغ اهدایی رقمی بیش از ۱۷ میلیون ریال است که به ترتیب نزولی همه مشترکان مشمول این طرح که تعداد ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ نفر هستند، مشمول پاداش شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار