خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از افتتاح نمایشگاه طرح اسوه بسیج، دستاوردها و فعالیت های حوزه های مقاومت بسیج هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۷۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: از تلاش بسیجیان پایگاهی در حوزه های مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی، شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(س) و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی خواهران و برادران که با نمایش گذاشتن دستاوردها درجشنواره نمایشگاه طرح اسوه به شایستگی تقدیر و تشکر می شود. 

 

وی افزود: مراسم افتتاح نمایشگاه طرح اسوه با حضور امام جمعه و معاون فرماندار ، مسئولان ادارات و بسیجیان خواهر و برادر شهری و روستایی در هندیجان و بخش چم خلف عیسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و دیگر روحانیون و رزمندگان بسیجی د ر سالن ۹دی ناحیه سپاه هندیجان همراه با سخنرانی و ایستگاه صلواتی انجام گرفت.

 

وی بابیان هدف از برگزاری نمایشگاه طرح اسوه در هندیجان گفت: این نمایشگاه طرح اسوه با هدف تبلیغ دستاوردها و فعالیت های پایگاهی و آشنایی باآثار و انتقال  تجربه پایگاه ها در  نمایشگاه طرح اسوه بسیج به سایر پایگاه ها می باشد. 

 

سرگرد پاسدارسیدعلوی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود : دراین نمایشگاه طرح اسوه، با تلاش حوزه های برادران و خواهران شهری و روستایی، ۸غرفه با حضور ۸پایگاه مقاومت بسیج برپا شد که دستاوردهای خوبی از سال ۱۴۰۱ دراین نمایشگاه در دید عموم قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار