خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از حضور و خدمت رسانی مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با صدور پیامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۳۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

«سلام و درود بر این حماسه آفرینی و خدمتگزاری بی‌منت تان به خیل زائران بزرگوار اربعین حسینی (ع)» مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

 

مراسم راهپیمایی اربعین و اجتماع بی‌نظیر و باشکوه میلیون‌ها دلداده سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) مانور عظیم اقتدار و وحدت دنیای اسلام، فریاد رسایِ روایت پرقدرت عاشورا، گواه قوتِ حقیقت، قدرت جبهه‌ی مقاومت و فرمانروایی منطقِ حق بر دنیای ظلمانی پرهیاهویِ یزیدیان زمان، امسال نیز همچون سنوات گذشته به‌رغم کید و مکر بی‌انتهای رهزنانی که این حضور پُرشور و شورانگیز را برنمی‌تابند، به یاری خداوند قادر، به‌گونه‌ای معجزه‌گون، در وادی معنویّت و آزادگی برگزار گردید.

اربعین ، پرچم سربلند حسین‌بن‌علی(علیهما السّلام) است. مراسم اربعین امسال به توفیق الهی از همه‌ی سال‌ها، باشکوه‌تر انجام گرفت.

 

 حقّاً و انصافاً باید گفت حادثه‌ی اربعین، این پیاده‌روی، این حضور همگانی مردم مسلمان، یک پدیده‌ی معجزه‌گون و معجزه‌آسا است. این یک چیز طبیعی نیست. با هیچ ترتیبی، با هیچ تدبیری، با هیچ دستی، با هیچ سیاستی امکان نداشت و امکان ندارد یک چنین حادثه‌ای پیش بیاید؛ این فقط دست خدا است."

 

ضمن تشکر، قدردانی و ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی همه عزیزان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اربعین در استان خوزستان و بویژه شهرستان خرمشهر، از همکاری‌های موثرفرماندهی محترم، همکاران عزیز و بسیجیان مخلص در ایجاد امنیت،کمک رسانی و خدمات دهی و خصوصاً انجام فعالیت های فرهنگی که توسط حوزه ها و پایگاههایی که در طول برگزاری این رزمایش بزرگ یاریگر ما بودند خاصتاً حوزه های رمضان، خواهران فاطمه ی زهرا"س" و ریحانه النبی"ص" و خبرنگاران افتخاری پایگاههای فعال و زحمت کش حوزه یک شهری و دو شهری کمال قدر دانی را دارم، توفیق هرچه بیشتر همگان در این راه پرفیض و معنویت و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از درگاه حضرت احدیت خواستارم. 

سید فخرالدین موسوی صالحی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمشهر 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار