خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین استان قم گفت: آنچه انقلاب اسلامی سال‌ها دنبال آن بود در پیاده‌روی اربعین در حال رخ‌دادن است،از این‌رو پیاده‌روی اربعین دودمان دشمنان را بر باد داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین نیکوکلام  اظهار داشت: باتوجه‌به اثرات مهم نهضت سیدالشهدا علیه‌السلام یک موج در بین همه مردم عالم حتی غیر از مسلمانان و شیعیان راه انداخته است، همه ادیان حتی ادیان غیر ابراهیمی از نهضت آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و استکبار قیام سیدالشهدا تأثیر پذیرفته‌اند.
مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم ادامه داد: پیاده‌روی اربعین خروجی عزاداری‌ها و سینه‌زنی‌ها و روضه‌های خانگی که سالیان سال در ۱۴ قرن توسط شیعیان انجام می‌شد است و اکنون تبلور آن در پیاده‌روی اربعین دیده می‌شود و تحقق این فرمایش امام خمینی (ره) است که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
وی افزود: پیاده‌روی اربعین تبلور قیام عاشورا در میدان است تا جایی که زن و مرد، پیر و جوان به‌صورت گروهی و خانوادگی در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند این موضوع باعث وحشت دشمن شده است که بزرگ‌ترین اجتماع میلیونی جهان توسط مسلمانان انجام می‌شود.
نیکوکلام عنوان داشت: حماسه پیاده‌روی اربعین پیام‌هایی دارد که برای دشمنان انقلاب و اسلام و آنهایی که در داخل دنبال فتنه هستند؛ مانند فتنه سال گذشته و چه آنهایی که در منطقه دنبال فتنه هستند؛ مانند آمریکا بسیار دردناک و وحشت‌آور است.
مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم اضافه کرد: یکی دیگر از پیام‌های پیاده‌روی اربعین این است که مردم در صحنه هستند و راه شهید حاج‌قاسم سلیمانی که همان راه امام حسین علیه‌السلام است ادامه دارد یک‌زمان به بهانه کرونا پیاده‌روی را به حاشیه بردند البته خود انتشار ویروس کرونا هم نقشه استکبار بود تا مردم را به کام مرگ بکشاند که چون مسئله بهداشت بود این دولت‌های دو کشور بودند که بنا بر مصلحت آن را متوقف کردند، زمانی هم با حضور داعش به دنبال تعطیلی پیاده‌روی اربعین بودند که موفق نشدند.
وی بیان داشت: اکنون هم با شایعات مختلف و برانگیختن احساسات از جمله عرب و عجم و دروغ‌پراکنی‌ها از مردم ایران در عراق و دروغ‌پراکنی از مردم عراق در ایران به دنبال به حاشیه کشاندن حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی هستند.
نیکوکلام تصریح کرد: این مردم هستند که با هزینه شخصی به زائران اربعین خدمت می‌کنند؛ اما رسانه‌های معاند به دروغ‌های مضحک اعلام می‌کنند که از پول بیت‌المال است همه اینها نشان از استیصال و وحشت دشمنان است که برای ضربه‌زدن به این حماسه دست به دروغگویی می‌زنند.
مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن تأکید کرد: این اجتماع عظیم اثرات بسیار زیادی در بصیرت‌افزایی مردم دارد وقتی مردم از گروه‌های مختلف در طریق الحسین گرد یک محور تجمع می‌کنند و از این اقیانوس بیکران امام حسین علیه‌السلام به حقیقت و بصیرت می‌رسند.
نیکوکلام عنوان داشت: دشمن از این اتفاقات و تأثیرپذیری انسان‌های مختلف از پیاده‌روی اربعین نگران است، آنچه انقلاب اسلامی سال‌ها دنبال آن بود در پیاده‌روی اربعین در حال رخ‌دادن است آن هم بدون اینکه خودش دخالتی داشته باشد و همه امور به دست مردم در حال رخ‌دادن است.
وی گفت: پیاده‌روی اربعین دودمان معاندان را بر باد داده است و‌ نقشه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را نقش‌برآب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار