خبرهای داغ:
موکب مکتب الحسین علیه السلام ، به همت جوانان پایگاه بسیج امام خمینی(ره) حوزه شهید بقایی در میدان یادمان برپا و خدام این موکب همواره در حال پذیرائی و ارائه خدمات رفاهی به زوار حسینی و مردم شهرستان بهبهان هستند .
کد خبر: ۹۵۳۷۴۳۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: 

حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی بهمراه رئیس شورای هیات های مذهبی وجانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان ومسئول عتبات عالیات شهرستان در موکب پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام خمینی(ره) صورت گرفت.

فرمانده محترم پایگاه امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار بسیج بهبهان با اشاره به اهداف اصلی سازمان بسیج اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و سیره اهل‌بیت علیه‌السلام به جامعه دینی بخصوص زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و اجتماع بزرگ اربعین حسینی یکی از مهم ترین اهداف ما میباشد .

 

برادر گلبهار افزود ؛موکب مکتب الحسین علیه السلام به همت جوانان پایگاه و با همکاری دبیرستان پسرانه صدرا برپا گردیده و در ایام اربعین حسینی از زائرین و مردم عزیز بهبهان پذیرائی بعمل می آورد.  

 

وی در پایان ارزش‌های اسلام را مانعی بزرگ در مقابل اهداف شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با بکارگیری تمامی توان خود از طریق رسانه‌های گسترده‌ای که در دست دارند تلاش می‌کنند با جنگ‌های شناختی متعدد اهمیت دادن جامعه را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌ها کمرنگ کنند و در همین راستا شایسته است از طریق تبیین و بصیرت‌افزایی اینگونه اقدامات دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار