خبرهای داغ:

اربعین حسینی رمز ماندگاری نهضت عاشورا

امام جمعه اهواز گفت: اربعین رمز ماندگاری حماسه امام حسین (ع) و نهضت عاشوراست.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۴۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: اربعین اتصال دهنده ظرفیت‌های اسلامی در جهان است. 

وی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری حماسه امام حسین (ع) اربعین است، افزود: ابعاد رخداد جهانی اربعین، به عنوان نقشه اقدام در آخر زمان و در مسیر آماده سازی جهان برای ظهور امام زمان (عج) است. این موضوع طراحی شده و در حال ظهور و تجلی است.

وی ادامه داد: مراسم اربعین حرکت جمعی به سوی امام و حجت الهی است و این نشان دهنده الفت جامعه اسلامی و سازماندهی جهانی انصار المهدی و تشکیل تمدن نوین اسلامی و دشمن شناسی است و رسانه‌های غربی نیم خواهند این صحنه پرشور را رسانه‌ای کنند

خطیب جمعه اهواز ضمن تشکر از نیروی انتظامی و همه خادمان زوار حسینی گفت: مشایه اربعین فرصت شگفت انگیز برای الفت بین مسلمانان است. در اسرع وقت تبعه خارجی از مرز سیستان تا اینجا به امکانات دسترسی داشتند. مجموعه مسئولین عزم و اراده دارند و حرمت خاصی برای همه زائرین به ویژه تبعه خارجی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ضمن تاکید بر تذکر لسانی درباره حجاب، بیان کرد: مرکز ثقل جهاد تبیین، همان نقطه تمرکز دشمن است که کجا دست گذاشته است و بر همه واجب می‌شود که در این زمینه ورود کنند و اقدام دشمن تصویرسازی غلط و پنهان کاری دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب و سیاه نمایی و برجسته سازی کاستی‌ها و کمبود‌ها است.

وی افزود: سفره مردم در ۱۰ سال اخیر تنگ شد و همواره توصیه می‌کنیم و رهبری هم فرمودند که حواستان باشد این همه زحمات تا وقتی در سفره‌های مردم نشان داده نشود را نمی‌توان موفقیت دانست. دشمن دست روی نیاز‌های مردم گذاشته است. قیمت کالا‌های ضروری مردم را ثابت نگه دارید.

امام جمعه اهواز نیز فرا رسیدن روز پدافند هوایی را گرامی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار