خبرهای داغ:

تردد امن و بدون مشکل زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تردد زائران اربعین حسینی در امنیت کامل و بدون هیچگونه مشکل خاصی از مرز چذابه درحال انجام است.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

سردار حسین سلامی در بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: خوزستان دروازه ورود به بهشت است و با مردمانی مهربان و باعاطفه که به صورت شبانه روزی و به عشق به امام حسین (ع) به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنند. 

وی افزود: براساس مشاهده‌های میدانی از مسیر تردد زائران از این پایانه مرزی، باتلاش همه دستگاه‌های مسئول در سطح استان خوزستان، جریان عبور مردم به سمت کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی بزرگ و میلیونی جهان اسلام روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سردار سلامی ادامه داد: امنیت کاملا برقرار است و زیرساخت‌هایی که برای استراحت و توقف موقت زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز چذابه و باتوجه به گرمای هوا پیش بینی شده، به گونه‌ای است که کمترین سختی برای زوار ایجاد می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران شرایط راهپیمایی اربعین حسینی امسال در مقایسه با سال‌های قبل را بهتر و باکیفیت‌تر توصیف اضافه کرد: همه تلاش خود را برای تامین امنیت و نیاز‌های زائران به کار گرفته ایم و امیدواریم زائران اربعین حسینی سفر زیارتی و معنوی خوبی را تجربه کنند.

استان خوزستان دارای دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه است.

براساس تقویم رسمی کشور، پانزدهم شهریورماه و مصادف با بیستم ماه صفر، مصادف با اربعین حسینی است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار