خبرهای داغ:

افتتاح ۷۲ واحد به صورت نمادین در سراسر خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در هفته دولت ۷۲ واحد به صورت نمادین در سراسر استان افتتاح میگردد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۰۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: سال گذشته یک هزار و 650 واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه اکنون بخش عمده‌ای از هزینه‌های خانواده به سمت پرداخت اجاره مسکن می‌رود، بعد از اشتغال بی شک تهیه مسکن برای خانواده‌ها اولویت کمیته امداد است افزود : بخشی از خدمات در قالب کمک ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن توسط حوزه حمایت به مددجویان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خوزستان علاوه بر ساخت مسکن، در بخش تعمیرات وسایل خانه‌های مددجویان نیز ورود کرده‌ است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد ساخت حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز برای خانواده‌های نیازمندان انجام شده است.

شیبه با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات برای احداث مسکن مددجویی از طریق کمک‌های امداد و مابقی از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و مشارکت خیران مردمی و گروه های جهادی، بسیج و سپاه، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تأمین می‌شود، تصریح کرد: با احداث واحدهای مسکونی بخش عمده ای از هزینه خانواده‌های تحت حمایت مرتفع می‌شود.

هدفگذاری سال جدید احداث 2000 واحد مسکن و 5000 مورد تعمیرات و فضای جانبی ، ساخت حمام و سرویس بهداشتی ، لوله‌کشی گاز و... با همراهی بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج و سپاه ، مراکز نیکوکاری و خیرین است.

شیبه با تقدیر از نقش خیران در ساخت مسکن مددجویان، گفت: اقدام‌های خوبی در حوزه مسکن مددجویان روستایی انجام شده و با کمک خیران و همکاری وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سپاه تا پایان سال ۱۴۰۲ در تامین مسکن مددجویان روستایی گام های موثری برخواهیم داست.

در راستای منویات مقام معظم رهبری و همگام با سیاست‌های دولت خدمتگذار و مردمی بخشی از اراضی تحت مالکیت مجتمع اقتصادی کمیته امداد را در کوی طاهر و شهید مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر به صورت رایگان به نیازمندان و مددجویان منطقه واگذار کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار