خبرهای داغ:

بیش از ۲۰۰ موکب دار آموزش آمادگی در برابر مخاطرات را فرا گرفتند

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه به بیش از ٢١٠ نفر از موکب‌داران و عوامل اجرایی آنان در ایام اربعین برگزار شد
کد خبر: ۹۵۳۶۴۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

مجتبی طحان بیان کرد: آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه به بیش از ٢١٠ نفر از موکب‌داران و عوامل اجرایی آنان در ایام اربعین در شهرستان‌ها با حضور ٢١ مربی کمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر استان خوزستان برگزارشد.

او افزود: اعضای موکب‌های اربعین که قرار است در خاک ایران و عراق خدمتگزار زائران حسینی باشند، نیز می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر سراسر کشور مراجعه و در دوره پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم شرکت کنند.

معاوم آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: این دوره آموزشی ۸ ساعته از دو بخش حضوری و غیر حضوری تشکیل شده است. داوطلبان شرکت در این دوره پس از ثبت نام جزوات آموزشی را دریافت کرده و در فرصت مقرر نسبت به مطالعه آن اقدام می‌کنند. سپس در یک دوره ۲ ساعته عملی حضور می‌یابند و در نهایت پس از موفقیت در آزمون پایانی موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند.

به گفته معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خوزسالت، کمک‌های اولیه در گرمازدگی، سوختگی، برق‌گرفتگی، شکستگی دست‌وپا، همچنین احیای قلبی و ریوی و تریاژ و رسیدگی به مصدومان در سوانح احتمالی،برخی از سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار