خبرهای داغ:
آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان سپاه و بسیح در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۹۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان از میدان پا پس نکشیدند و سخت‌ترین عملیات‌ها را تا حصول نتیجه انجام دادند.

 غلامعلی حیدری در این آیین گفت: نسبت به موضوعات روز و اقدامات دشمن نباید منفعل و بی تفاوت باشد، آن هم در شرایطی که دشمن با همه توان و حجمه خود به میدان آمده است، در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان از میدان پا پس نکشیدند و سخت‌ترین عملیات‌ها را تا حصول نتیجه انجام دادند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، تصریح کرد: فعالان فضای مجازی از شبکه‌ای فعالیت کردن غافل نشوند، شایسته‌ترین نیروها برای خط‌زنی دشمن در فضای مجازی جوانان و نوجوانان بسیجی هستند.

حیدری، ادامه داد: به روز بودن و به روز عمل کردن درجنگ بیضایی یک اصل است و بسیج پیشتاز این اقدامات به موقع است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، به همت سازمان فضای مجازی بسیج همانند سنوات گذشته در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی دیجیتال، شناسایی استعداد‌های و ظرفیت های مردمی تولید محتوا، حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم های تولید محتوا مردم پایه در سراسر کشور برگزار می شود.

در این آیین که سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند از رده های برتر تجلیل شد.

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۰ تیم از یکم تا چهارم شهریورماه در این استان برگزار شد، سوژه‌ها در بخش پویانمایی در راستای تبیین ضرورت و تقویت مشارکت‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، واکاوی و تبیین فتنه آمریکایی-صهیونیستی، در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه را قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت و اقوام ایرانی و در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه را قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی، آموزش و تربیت و اقوام ایرانی بود.

در این آیین، از برترینهای رویداد سواد رسانه استان تجلیل و ازمدیریت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج اردل و تنی چند از بسیجیان این شهرستان هم تقدیر شد.

شایان است:  تیم‌های برتر در دوره استانی، آذرماه در مرحله کشوری حضور یافته و به رقابت می‌پردازند.

 

ارسال نظرات