خبرهای داغ:
مشکلی در تأمین کالا‌های اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد و ذخیره کالا کافی است.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۹۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال موکب داران و تامین مواد غذایی زوار، هماهنگی‌های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده است.

عبدالهادی فرخ تبار با بیان اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مواکب در مسیر‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه و آنسوی مرز بر حسب اسامی مواکب تهیه شده است، افزود: این کالا‌ها شامل؛ برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که براساس اعلام نیاز، توزیع خواهند شد.

وی قیمت هر کیلوگرم برنج هندی را ۳۵ هزار تومان و شکر را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: هر کیلوگرم گوشت منجمد به قیمت حدود ۱۶۵ هزار تومان و مرغ منجمد نیز به قیمت ۴۳ هزار تومان در اختیار مواکب قرار خواهند گرفت.

عاملان تدارکاتی و پشتیبانی در شهر‌های آبادان، اهواز و دشت آزادگان فعال هستند و پس از معرفی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات، کالا‌ها را دریافت کرده و در اختیار مواکب قرار می‌دهند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید: با هماهنگی‌هایی که انجام شده، استقبال از کالا‌ها خوب بوده و تعداد زیادی از مواکب کالا‌های مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار