خبرهای داغ:
تبریز- مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به اهداف تشکیل بسیج رسانه، گفت: امپراطوری رسانه با بهره‌گیری از چندین هزار کانال ارتباطی و ماهواره‌ای، علیه نظام و انقلاب ما در تلاشند پس هرچه در این حوزه، توان بگذاریم باز هم کم است.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی جواد بیرام‌زاده با بیان اینکه برای غلبه بر جنگ رسانه‌ای دشمن باید دست پیش داشته و اولین راوی حقایق باشیم، متذکر شد: دشمن در تلاش است تا با سیاه‌نمایی، کم و کاست‌ها را برجسته کرده و حقایق را وارونه جلوه دهد و روایت اول واقعیات از سوی فعالان فضای رسانه، بسیار مهم و حیاتی است.

   وی مطالبه‌گری را از رسالت‌های اصلی بسیج رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه باید با تشکیل کارگروه‌های مطالبه‌گری در حل مشکلات محل‌های آسیب‌پذیر و محروم جامعه، ایفای نقش کنند.

   بیرام‌زاده افزود: رسانه باید بازتاب‌دهنده دغدغه‌های مردمی به مسئولین و مطالبه‌گری حل این مشکلات از سوی مسئولین باشد.

   وی جهاد تبیین را رسالت دیگر رسانه دانست و تصریح کرد: عدم اشرافیت جوانان و نوجوانان به دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، نشان از ضعف رسانه، و آشکار سازی دروغ‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن، نشان از قدرت رسانه است.

دومین کانون بسیج رسانه آذربایجان شرقی در میانه افتتاح شد

   فرمانده سپاه میانه نیز در این مراسم، رسانه را شمشیر اصلی دشمن در عصر کنونی دانست و بر لزوم ورود جدی در این حوزه تاکید کرد.

   محمد بیرامی رسانه را از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه کاری جمعی و گروهی است و باید با وحدت و همدلی، محکم و استوار در برابر تحرکات دشمن در این فضا، ایستاد.

   دومین کانون بسیج رسانه استان با مدیریت داود رضالو در شهرستان میانه افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار