خبرهای داغ:

برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از برگزاری یست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار (خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۵۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در چهارمین جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، افزود: در این جشنواره از خیرین برتر مدرسه ساز استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: امروزه جذب و تکریم خیرین از اولویت های اصلی دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس استان است و لذا برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، فرصت مناسبی برای این امر به شمار می آید .

فرهودی در پایان اظهار داشت: ابتکار عمل اداره کل نوسازی مدارس استان در این جشنواره، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مزین به نام حاج کریم مردانی آذر، امپراطور مدرسه ساز کشور است که هدیه دولت به ایشان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای برگزاری هر چه بهتر جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت: امروزه ارزش دادن به خیرین، راهی برای ایجاد الگو برای دانش آموزان و تربیت خیرین آینده است.

جبار علی ذاکر افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در استان، باعث ایجاد افرادی امثال حاج کریم مردانی آذر است.

وی در پایان گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، انتقال روحیه انفاق و گذشت به نسل جوان است و مسلما تداوم این حرکت باعث بهره وری هر چه بهتر خواهد شد.

ارسال نظرات