خبرهای داغ:
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

حذف دوقطبی‌های موهوم در کشور محور گفتمان شهید رئیسی است

تبریز-قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری تلاش کرد بساط دوگانگی‌ ها مرسوم و دوقطبی‌های موهوم را در کشور جمع کند و باید این گفتمان برای انتخاب رئیس جمهور اصلح آینده در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۴۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی در سفر خود به تبریز با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان اظهار داشت: این بزرگواران همواره در جست‌وجوی شهادت در راه خدمت به اسلام و انقلاب بودند و این امر در سیره آنها هویدا بود و در واقع آنان به عهد سربازی خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری وفا کردند.

وی با اشاره به تعابیر مورد استفاده مقام معظم رهبری در توصیف شهید رئیسی افزود: وظیفه ما به عنوان مجموعه تبلیغ اسلام ناب انقلابی و عاشورایی، تبیین و معرفی گفتمان رئیس جمهور شهید است که به واسطه تلاش‌های خود در دوران خدمت، شایسته چنین توصیفاتی از سوی ولی فقیه مسلمین شده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان شد: اسلام تجدد و اسلام تحجر دو قرائت منحرف از اسلام هستند که امام راحل از آنها اجتناب می کرد و بر این اساس باید گفت گفتمان شهید رئیسی خوانش خاصی از اسلام ارائه کرد که در آن بین انضباط و کار جهادی، بین میدان و دیپلماسی، بین جوان‌گرایی و به‌کارگیری افراد باتجربه، بین حوزه و دانشگاه تعارضی وجود ندارد و این شهید بزرگوار تلاش کرد بساط دوگانگی‌ها مرسوم و دوقطبی‌های موهوم در کشور را جمع کند.

حجت‌الاسلام حریزاوی بیان کرد: همان‌گونه که به گفته رهبری عزیز، دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، شهید رئیسی نیز از دکتر رئیسی برای دشمن خطرناک‌تر است و باید گفتمان شهید رئیسی را در جامعه نشر و تبیین کنیم و بکوشیم تا از ارتجاع گفتمانی جلوگیری کنیم.

وی گفت: اصل بر تبیین و ترویج گفتمان شهید رئیسی است و دیگر موضوعات فرعیات هستند، گفتمانی که بتواند بین کار هیأتی و تشکیلاتی، بین دیپلماسی و میدان، بین سیاست و صداقت، بین حوزه و دانشگاه، بین جوان‌گرایی و تجربه‌گرایی جمع کند و عبور از همه این دو قطبی‌ها مهمترین مشخصه آن است. باید بکوشیم تا در زمان باقی‌مانده تا موعد انتخاب رییس جمهور جدید، این گفتمان در اذهان عمومی جامعه به مهم‌ترین شاخصه انتخاب رییس جمهور آینده تبدیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار