خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

محبت قرین معرفت ائمه(ع) موجب رستگاری خواهد شد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر معرفت به جایگاه ائمه(ع) نباشد، تنها حب نجات بخش نخواهد بود، محبت قرین معرفت موجب رستگاری زائر و حب خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۴۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد اظهار کرد: برای حقیر مایه مباهات است که در حضور سبزپوشان سپاه ناحیه اسدآباد هستم، و از حضور امام جمعه مطالبه‌گر اسدآباد و فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برای اجرای این برنامه تقدیر می‌کنم.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی در جمع دانشجویان در ماه مبارک رمضان فرمودند مشکل اقتصادی هست اما دستاوردهای بی‌شمار باید انعکاس داده شد و اخیرا نیز فرمودند ما به قله نزدیک شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: زیارت سرور و سالار شهیدان نشانه خیر خدا برای ما است و اگر معرفت به جایگاه ائمه(ع) نباشد، تنها حب نجات بخش نخواهد بود و محبت قرین معرفت موجب رستگاری زائر و حب خواهد شد.

وی همچنین با با ذکر حدیثی از امام محمد باقر (ع) گفت: اگر شاخص زندگی مردم ائمه(ع) بود زندگی‌ها اینطور نبود، اگر معرفت به ائمه(ع) نباشد یک سلبریتی که دوسال پیش در عزاداری امام حسین(ع) لباس مشکی می‌پوشید، اکنون مردم را دعوت به نپوشیدن لباس می‌کند چون معرفت به ائمه(ع) نداشت.

نجاری در پایان از زحمات پنج ساله حجت الاسلام جمشیدپور تقدیر کرد و گفت: ایشان در مدت پنج سال خدمت انضباط و کارنامه موفقی در اسدآباد داشت و از این پس در معاونت تربیت و عقیدتی سپاه استان فعالیت خواهند داشت.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام جمشیدپور، حجت الاسلام غفاری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار