خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از آحاد مردم و مسئولین امید بخشی و اجتناب از یاس آفرینی است.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۵۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنی موسوی فرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه باید تسلیم امر امام بود، اظهار داشت: برخی مانند سلیمان بن سردخزائی هستند که تا آنجایی که برنامه‌های نظام با آن‌ها مطابقت داشت اطاعت می‌کنند، اما تسلیم امر امام نیستند.

 

وی به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مطالبه رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین خطاب به چه کسانی است؟ مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از آحاد مردم و مسئولین امید بخشی و اجتناب از یاس آفرینی است.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نظام اسلامی بر خلاف نظام‌های متداول ویژگی‌هایی دارد، افزود: نظام‌های غیر دینی سه ویژگی دارند؛ زرسالار، زور سالار و تزویر سالار هستند، اما نظام اسلامی ایمان سالار، تقوا سالار و صادق است.

 

موسوی فرد ادامه داد: وقتی تکیه گاه خدای متعال است هیچ خوفی نداشته باشید. وی با بیان اینکه ما به بن بست نرسیده ایم، عنوان کرد: در جبهه‌های گوناگون دشمن کجا بوده و ما امروز کجا هستیم. انقلاب اسلامی امروز توانسته اسلام تشیع را به عنوان دینی که می‌تواند نجات دهنده بشر باشد معرفی کرده است.

 

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: ما به قله نزدیک شده ایم. هرچه به سمت بالاتر حرکت می‌کنیم راه سخت‌تر می‌شود و طوفان‌ها سهمگین‌تر خواهد شد.

 

موسوی فرد تاکید کرد: امروز امامین انقلاب می‌گویند که کلید‌های پیروزی کاخ‌های دنیا در دستان شما است. وضعیت اسرائیل امروز به گونه‌ای است که ۵ دولت عوض کرده و تا کنون نتوانسته یک دولت پایدار ایجاد کند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری مکرر فرمودند که قطعا ما پیروز هستیم. هرکس تکیه گاهش ایران اسلامی که خود بر خدا تکیه کرده باشد، شکست نخورده است.

 

موسوی فرد درباره وضعیت اقتصادی گفت: پایه‌های پولی و اقتصادی ما بر مبنای دلار بوده و ۵۰، ۶۰ سال دشمن برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی افزود: مطالبه مردم به حق است که چرا سفره‌ها تغییر نکرده، برخی از کالا‌های ضروری مردم باید تثبیت شوند. نباید دلال‌ها بتوانند مردم را اذیت کنند.

 

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد مردم نسبت به نظام بدبین شوند، عنوان کرد: این پرچم و علم به امام زمان واگذار خواهد شد.

 

وی درباره حجاب گفت: در حوزه حجاب همچنان امر به معروف و نهی از منکر توصیه جدی است.

 

نماینده، ولی فقیه در خوزستان درخصوص پذیرایی از زائران کربلا بیان داشت: ما دو مرز پر تردد داریم و خواهش من این است که مساجد ورود پیدا کنند و موکب‌های گوناگون را پشتیبانی کنند.

 

وی افزود: غیر ایرانی‌ها را پذیرایی کنیم. ما خوزستانی‌ها به مهمان نوازی مشهور هستیم و باید تشیع واقعی را به آن‌ها نشان دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار