خبرهای داغ:
حجت الإسلام والمسلمین ترابی گفت: دشمن با بمباران تبلیغات دروغین خود سعی دارد برای ناامیدکردن مردم، جلوی بازگویی این تحولات را بگیرد و باید اقدامات شاخص تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۴۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

عدالت گرایی شعار اصلی دولت سیزدهم است/دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس  در دیدار با مدیران ادارات به مناسبت آغاز هفته دولت، دولت سیزدهم را دولت صادق وعده، پرتلاش و انقلابی دانست و گفت: عدالت گرایی شعار اصلی این دولت است و از آغاز فعالیت آن در ۲ سال اخیر شاهد تحولات زیادی در بخش‌های مختلف از جمله مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری و توسعه صادرات غیر نفتی بوده‌ایم که باید بیش از پیش برای آگاهی جامعه اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: دشمن با بمباران تبلیغات دروغین خود سعی دارد برای ناامیدکردن مردم، جلوی بازگویی این تحولات را بگیرد که باید در فرصت‌های مختلف از جمله این هفته اقدامات شاخص دولت برای روشنگری جامعه از سوی مدیران و مسوولان تبیین شود.

ترابی افزود: در استان گلستان در ۲ سال اخیر به اندازه هشت سال دولت قبلی شغل ایجاد شده است و یا اینکه در پنج ماه اخیر افزون بر ۲۰ میلیارد دلار کالا از کشور صادر شد که جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و باید به بهترین نحوه مردم از آنها آگاهی یابند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته دولت در مجموع ۲ هزار و ۵۲۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴ هزار و ۴۷۸ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار و ۱۷۲ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال در گنبدکاووس آغاز می‌شود.

وی افزود: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۸۶۳ نفر فراهم می‌شود و امسال این شهرستان رتبه نخست پروژه‌های هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها